Κάνοντας μια παραγγελία μέσω του ιστότοπού μας με την εταιρεία “AWSEO”, συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους. Αυτοί παρέχονται για να διασφαλιστεί ότι και τα δύο μέρη γνωρίζουν και συμφωνούν με αυτή τη ρύθμιση για αμοιβαία προστασία και για να θέσουν τις προσδοκίες σχετικά με την υπηρεσία μας.
1. Γενικά
Με την επιφύλαξη της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, προσπαθούμε να διατηρούμε ένα ακριβές απόθεμα αποθεμάτων, αλλά από καιρό σε καιρό ενδέχεται να υπάρχει απόκλιση στο απόθεμα και ενδέχεται να μην είμαστε σε θέση να συμπληρώσουμε όλα τα είδη κατά τη στιγμή της αγοράς σας. Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε αν θα προτιμούσατε να περιμένετε μέχρι να αποκατασταθεί το είδος που δεν υπάρχει σε απόθεμα ή αν θα προτιμούσατε ένα κουπόνι.
2. Κόστος αποστολής
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ανάλογα με το βάρος, τις διαστάσεις και, κυρίως, τον προορισμό των ειδών της παραγγελίας σας. Η πληρωμή των εξόδων αποστολής θα εισπράττεται κατά τη στιγμή της αγοράς. Αυτή η τιμή θα είναι η τελική τιμή της παραγγελίας σας για τα έξοδα αποστολής.
3. Επιστροφές
Οι όροι επιστροφών είναι διαθέσιμοι στη σελίδα Πολιτική επιστροφών και επιστροφών χρημάτων, την οποία μπορείτε να βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας.
4. Όροι παράδοσης
Σε γενικές γραμμές, οι παραγγελίες που αποστέλλονται στο εξωτερικό μπορεί να διαρκέσουν 4. Ωστόσο, η περίοδος αυτή μπορεί κατ’ εξαίρεση να είναι μεγαλύτερη (έως και είκοσι ημέρες). Αυτό ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τον τύπο παράδοσης που έχετε επιλέξει και τον προμηθευτή που συνδέεται με τα είδη που περιέχονται στην παραγγελία που έχετε κάνει.
Χρόνοι αποστολής
Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται γενικά εντός 2 εργάσιμων ημερών από την πληρωμή. Επιτρέπουμε 24 ώρες για την αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης.
Οι ομάδες μας επικοινωνούν με τους τόπους αποθήκευσης των αντικειμένων από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις κανονικές ώρες λειτουργίας του γραφείου, εκτός από τις εθνικές αργίες, οπότε η αποστολή δεν ενεργοποιείται με τους τόπους αποθήκευσης.
Όταν κάνετε μια παραγγελία στον ιστότοπό μας με την επωνυμία της εταιρείας “AWSEO”, ο μέγιστος χρόνος αποστολής είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες συχνά αποστέλλονται εντός 5 εργάσιμων ημερών. Ωστόσο, η παράδοση μπορεί να διαρκέσει έως και 2 έως 4 εβδομάδες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αιχμής.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί η διαφορά μεταξύ αποστολής και παράδοσης. Η παράδοση περιλαμβάνει τη μεταφορά των αντικειμένων σε μια διεύθυνση προορισμού. Η αποστολή, από την άλλη πλευρά, είναι η ενέργεια της αποστολής των αντικειμένων μιας παραγγελίας.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, κατ’ εξαίρεση, οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να φτάσουν τις 5 εβδομάδες (2 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία της παραγγελίας, 5 εργάσιμες ημέρες για την αποστολή και 4 εβδομάδες για την παράδοση).
Πρόκειται για εξαιρετικούς συνολικούς χρόνους παράδοσης, αλλά ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” επιθυμεί να σας ενημερώσει σχετικά, προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία. Τούτου λεχθέντος, μόλις παρέλθει αυτός ο χρόνος παράδοσης, δηλαδή 5 εβδομάδες, θέλουμε να σας κρατήσουμε ικανοποιημένους.
Για να γίνει αυτό, θα σας προσφέρουμε λύσεις όπως η επιστροφή της παραγγελίας σας με δικά μας έξοδα ή η δημιουργία δωροεπιταγής αξίας μεγαλύτερης από το ποσό της αρχικής σας παραγγελίας. Αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ, αλλά ο ιστότοπός μας AWSEO γίνεται θύμα της ίδιας της επιτυχίας του και προτιμούμε να προβλέπουμε τέτοιου είδους καταστάσεις και να σας ενημερώνουμε για την πολιτική μας όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.
Ως εκ τούτου, εάν λάβατε το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας πριν από 5 εβδομάδες ή περισσότερο, παρακαλούμε είτε να απαντήσετε στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας είτε να μας στείλετε email στο contactwebstore@proton.me.
Για να διασφαλίσετε ότι το email σας θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό, σας συνιστούμε να συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες στο email σας:
– Τον αριθμό της παραγγελίας σας
– Τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία σας
– Όνομα
– Ονοματεπώνυμο
– Περιεχόμενο της παραγγελίας σας (έστω και κατά προσέγγιση)
– Ημερομηνία της παραγγελίας σας
Εάν μας στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση contactwebstore@proton.me, σας συμβουλεύουμε επίσης να γράψετε στο θέμα του μηνύματος “Χρόνος παράδοσης – Ο αριθμός της παραγγελίας σας”.
Παράδειγμα: “Χρόνος παράδοσης – 125698”.
Τα μέλη της ιστοσελίδας μας στο πλαίσιο της εταιρείας “AWSEO” που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών θα σας απαντήσουν εντός 24 εργάσιμων ωρών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αντιμετωπίσουν την κατάστασή σας.
4.4 Αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης
Για αιτήματα αλλαγής της διεύθυνσης παράδοσης, είμαστε σε θέση να τροποποιήσουμε τη διεύθυνση ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας.
4.5 Αποστολή με ταχυδρομική θυρίδα
Ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” θα αποστέλλει μόνο σε διευθύνσεις ταχυδρομικής θυρίδας χρησιμοποιώντας τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Προς το παρόν
δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες ταχυμεταφοράς σε αυτές τις τοποθεσίες.
4.6 Αποστολή σε στρατιωτικές διευθύνσεις
Είμαστε σε θέση να αποστέλλουμε σε στρατιωτικές διευθύνσεις μέσω της USPS. Ωστόσο, δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αυτή την υπηρεσία χρησιμοποιώντας υπηρεσίες ταχυμεταφορών.
4.7 Είδη εκτός αποθέματος
Εάν ένα είδος είναι εκτός αποθέματος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε εάν προτιμάτε να περιμένετε να επαναληφθεί το είδος εκτός αποθέματος ή εάν προτιμάτε ένα κουπόνι. Αυτό το κουπόνι θα έχει αξία μεγαλύτερη από το ποσό της αρχικής σας παραγγελίας.
4.8 Υπέρβαση του χρόνου παράδοσης
Εάν ο χρόνος παράδοσης έχει υπερβεί τον αναμενόμενο χρόνο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου contactwebstore@proton.me, ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε το αίτημά σας.
5. Ειδοποιήσεις παρακολούθησης Όταν η
παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε έναν σύνδεσμο παρακολούθησης από τον οποίο θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής σας με βάση τις τελευταίες διαθέσιμες ενημερώσεις από τον πάροχο υπηρεσιών μεταφοράς.
6. Πακέτα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
Εάν διαπιστώσετε ότι ένα δέμα έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, παρακαλείστε να απορρίψετε την παράδοση εάν είναι δυνατόν και να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας. Εάν το δέμα έχει παραδοθεί χωρίς την παρουσία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τα μέλη της ιστοσελίδας μας στο πλαίσιο της εταιρείας “AWSEO” που είναι αφιερωμένη στην εξυπηρέτηση πελατών στην ηλεκτρονική διεύθυνση contactwebstore@proton.me.
7. Δασμοί και φόροι
7.1. Φόρος επί των πωλήσεων
Ο φόρος επί των πωλήσεων έχει ήδη εφαρμοστεί στην τιμή των αγαθών, όπως αυτή εμφανίζεται στον ιστότοπό μας υπό την εταιρεία “AWSEO” όταν κάνετε την παραγγελία σας.
7.2. Εισαγωγικοί δασμοί και φόροι Οι
εισαγωγικοί δασμοί και φόροι για διεθνείς αποστολές ενδέχεται να καταβληθούν κατά την άφιξη στη χώρα προορισμού. Αυτό διαφέρει από χώρα σε χώρα και ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” σας ενθαρρύνει να γνωρίζετε αυτά τα πιθανά έξοδα πριν από την τοποθέτηση μιας παραγγελίας σε εμάς. Εάν αρνηθείτε να πληρώσετε δασμούς και φόρους κατά την άφιξη στη χώρα προορισμού σας, τα αγαθά θα επιστραφούν στον ιστότοπό μας υπό την εταιρεία “AWSEO” με έξοδα του πελάτη και ο πελάτης θα λάβει επιστροφή της αξίας των αγαθών που πληρώθηκαν, μείον το κόστος των ταχυδρομικών τελών επιστροφής. Το κόστος της αρχικής αποστολής δεν θα επιστραφεί.
8. Ακυρώσεις
Εάν αλλάξετε γνώμη πριν παραλάβετε την παραγγελία σας στον ιστότοπό μας υπό την εταιρεία “AWSEO”, μπορούμε να δεχτούμε ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή πριν από την αποστολή της παραγγελίας. Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφής χρημάτων μας στο κάτω μέρος της σελίδας.
9. Ασφάλιση
Τα δέματα είναι ασφαλισμένα έναντι ζημιών και απωλειών μέχρι την αξία που δηλώνει ο μεταφορέας. Η απώλεια θεωρείται ότι επήλθε όταν η ταχυδρομική υπηρεσία επιβεβαιώσει την απώλεια. Μια παράδοση που επιβεβαιώνεται από την ταχυδρομική υπηρεσία θα θεωρείται έγκυρη. Πράγματι, ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” έχει βιώσει πάρα πολλές περιπτώσεις ανέντιμων πελατών που ανακοινώνουν ότι δεν έχουν παραδοθεί για να βασιστούμε αποκλειστικά στα λόγια του πελάτη. Ωστόσο, ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας ικανοποιήσει επιστρέφοντας τα προϊόντα της παραγγελίας σας με δικά του έξοδα ή προσφέροντάς σας μια δωροεπιταγή αξίας μεγαλύτερης από το ποσό της αρχικής σας παραγγελίας.
9.1 Διαδικασία για τα δέματα που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά
Θα προβούμε σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφών, σύνδεσμο της οποίας μπορείτε να βρείτε στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.
9.2 Διαδικασία για δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά
Σε περίπτωση που η ταχυδρομική υπηρεσία επιβεβαιώσει απώλεια κατά τη μεταφορά, ο ιστότοπός μας υπό την εταιρεία “AWSEO” θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας ικανοποιήσει, επιστρέφοντας τα αντικείμενα της παραγγελίας σας με δικά της έξοδα ή προσφέροντάς σας μια δωροεπιταγή αξίας μεγαλύτερης από το ποσό της αρχικής σας παραγγελίας.
10. Εξυπηρέτηση πελατών
Για όλα τα ερωτήματα που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών, παρακαλούμε στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση contactwebstore@proton.me.